Kawan Super Powerrr Saya =)

Making Changes :)

 Hello Readers :)



walauuuuweyh . baru selesai mmbuat beberape changes dalam blog nie *wink wink . actually tade pape prubahan pown .. juz i da buang lagu coz pening kepale n kesiann dkt org yg rajen BW kat blog gua nie . mesti korang pening dgr lagu kan kan ? ok2 . gua mengubati lu dr jauh . Fuhh sane , fuhhh sini :) ok2 . kalian da sembuhhh .

then igt kan na wat cursor baru atas tunjok ajr pemblogger yg dah Berjaye :D tapi malang tidak berbau , ak ta paham macam mane nak wat :P HAHA . kabot tol , btw guys , im making changes in my writing . im not goin 2 write in Coloruful Writing animor :) walauuuuweyhhh .. ini semua disebabkan tunjuk ajar dari sifu iaitu Sys Elma :) . dyer kate writing colour2Coloruful  nieyh cam keling :) WaterPark ?! ok FINE , ak trime dan membuat perubahan :)tgok2 . ak da ta wat  kan kan ? ok  gua tipoo . gua maseh ade pakai colour2 lagi . ta dapat lari larh :D  tapi takkan sebanyak sebelom nie la :) ok guys , thats it . bye Readers :)

korang2 --> gua na upgrade blog la , so thats y 2 anyone yg mmpunyai link Blog yg byk tutorial yg senang difahami , leave dat link in my ChatBox kayh :)
♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

2 comments:

iylia bazlin said...

eleh mcm x ubah apa apa pon

NAisyahJ said...

ade ! dah takde lagu la .