Kawan Super Powerrr Saya =)

Ego ? Pimati



Assalammualaikum 


Why is it , its so hard to say sorry ? Tak susah kan nak cakap sorry ? Kalau ego umpama gunung everest pun tak jadi jugak . Sahabat kalau takde , kau tak naik jugak . You cant live in your own world kan ? Come on lah . Its not hurting your pride just by saying sorry . Instead , kau nampak patut di respect kalau kau tak malu nak cakap sorry . Sampai bila kau boleh berpura and sampai bila kau boleh hidup dalam keadaan rasa bersalah tu .

Sedar sikit , ni salah kau . Salah kau k . Tolong lah sedar . Someone yang go back by their own words ni memang tak boleh dipercayai . Kau nampak baik . Tapi dalam ? Haktuih . Aku kecewa dengan sikap kau . Kecewa gila . Kau tak patut buat orang macam ni . Dan yang paling penting , kau tak boleh buat your own bestfriend macam ni . He treasure you a lot lah sia .

Please , aku kenal kau . And aku tak rasa kau macam ni . Just , say sorry to him ?

# Yes . I do get sensitive about my bestfriends . They are my heartbeat . Lu carik pasal dengan sahabat gua , lu memang kena hadap gua . Hypothesis accepted . Assalammualaikum :)
♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: