Kawan Super Powerrr Saya =)

A single rose can be my garden a single friend, my world.

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
**Albert Camus** 


Kawan . Semua orang ada kawan :) tapi kawan korang tak seHEBAT kawan aku . Tak sePERFECT kawan aku . Tak seSYOK kawan aku . Dan yamg paling penting , jorang kawan aku :)  

Rasa nak menangis pulakkk :'( **ok over**
So , semalam kami , telah go hang out <3 yeah . Kepada sesiapa yang tak dijemputt tuh . Maaf la . Saya tak sengaja la . First , kitaorang g badminton court . 4 laki and 4 perempuan :) **kita orang sweet kan ? tahuu dahh :) **
My superb girl yang follow is , Izzah Athirah , Aida Yusoff , Aqish Shaikh and of course , minah paling cute , Aisyah Jamil :) And the hottguys yang ikot is Faizzudin , Syafiq Syazani , Akmal Afiq and Alif Haiqal anak Hamidun :) 
Malas nak tulis panjang panjang . Let the picture explain !
**Abaikan muka kami , Fokuskan pada kegembiraan kami :) **

Pengganti chong wei dan cheng lon :P

kitaorang sweet kan ? tahu dahh ! umairah jangan mara saynggg ~

errr=='

woahhhh ~

sgt poyo anak buah ak nie =='

yeee ~ kami cantik . tahu :)

 
The best player of the day ! Taraaaaa ~
Ok , so next , we heading to Mcd , andalas . jalan kaki weyyy ! Kental kan kitaorang ! ^_^ wink wink ~ as we reached there , Saidah was already there :) Man , U are Gorgeous babe ! Then , waiting for another girl which is , Umairah Muhd Nazali ! OK stop . penat nak type daa . Nah amek ko gambar nie !


Gambar nie mmg cantikk :) malangnye ak takde kan =='


3 diva :) ko ade ? takde kan ? so diam =,=

serius , ak suke gambar ko yang nie ! cool glerr !
Memories remains memories <3

Bhagia kan ? :)

My Superb Girls <3

Comel kan ? Macam biasa la :) HAHAH

4 sekawan :) ak bahagie . ko tak ? bia lahh ~

the two bestfriend :)

alolololo =='

Again , You guys mmg terbaek :)

Saidah Syairah <3

alaa . terletak , mampos :)

the lesbo partnerr <3

Faizzudin and syafiq :)

kami cool :)

me wit my hott guys :)

Body guard ak :) ko adee ??

again , wit my syggg <3

Hajar Ummi Umairah :) ko memang glerr <3

3 divaaaa ~


me capture ! :) comell kan :)

ummi umairah :) sweettt <3

One of my favourite pic :) ahhhh ==' memories dude !

So , thats the end of the day :) they are my lover , they are my favourites . They make me addict wit them weyyy <3

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: