Kawan Super Powerrr Saya =)

Harimau Malaya ! :)

Selamat pagi kawan superr powerr kuhh :-D yeah ! nampak kan ? nampak kan ? Yeee :) saye dah tukar background doe :O bila tgok balik byk byk kali , terasa diri saya ayu sungguh :) Err ==' Haha . Sambil sapu sapu sawang dekat blog yang tomey lotte nie , saya telah mmbuat beberapa perubahan :) Perubahan nya , Ye ! sila lah cari sendiri . dah dapat carik bg tawu , nnt saya belanja gula lolipop ! :)

Ok , this weeks sume orang dgn mood bola dia kan ? Sila kata Yeeee ! Woahh , and yee , saya baru this time tgok bola . Fiest time minat dgn bola is game antara NEGERI SEMBILAN and TERENGGANU . Yeah ! of couse saya sokong NEGERI SEMBILAN ! Negeri kelahirang bapak saya tuhh :D *SUMPAH SUKA TENGOK HAI-O WEY ! :'(*

So , duduk nya saya di atas kerusi di hadapan komputer sambil mendengar lagu nie sebenarnya nak dedicate kan rasa BANGGA saya kepada HARIMAU MALAYA ! Yeah TIGERS ! Do your best dan kalahkan INDONESIA nt ye ! :) Chaiyokk ! Main betol betol ye wahai hubby ku , IZZAQ ! Aww :) We , Malaysian , always support u guys from back ! Naikkan nama negara ya wahai HERO MALAYSIA !

#Ok , sudahlah buat masa sekarang :) Eyh , serius first time post aku berkenaan PATRIOTIK ! :) Bangga bangga ! :) Dah. Kbai korang !





Sincerely ,                                  


Aisyah Jamil .  

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: