Kawan Super Powerrr Saya =)

Entry Campur Campur :)

Hey guys ! ok , jgn kira berapa lama aku dah tak update blog okay :) Jangan kata update blog , even FB pon aku tak online :) Sekarang saya update semula ok . So , benda pertama ialah , ouh , mestilah pasal keputusan PMR kita kan :P Alhamdulillah , keputusan PMR memihak kepada aku . Doe , straight A's weyhh :) Hikhokhikhok . OK , dapat je taw result hari tu , banjir wey , ak nangis . Malu je nangis depan org kan ? Tapi like seriously , all my effort is WORTH ! Study group hari hari sume berbaloi lah kan :) Yang paling penting , semua keputusan kawan kawan aku , amat memberangsangkan :) Alhamdulillah ! And yeah , aku masuk kelas 4 Science 1 this year . Hanya ada 6 orang melayu sahaja , dimana Nurul Syahirah Syaza Muhd Hashim dah pindah isnin nie . Pergi teknik gombak . Bakal engineer kata-nya lah kan ? :-P Tinggal lah 5 orang melayu , Ouh , macam mana la nak survive kan ? Then , kita teruskan dengan , subject ! ouh , ye , Form4 kan ? mmg la susah subjek dyer :-D new books , and new azam , tapi aku paling takut dengan PHYSICS . Ye , walaupun ia adalah subjek mengira , mengira dia tak best langung ==' Sangat tak fun ==' hikhikhik .

Sebelum aku teroskan dengan berita seterusnya , nie , ak nak tunjukkan korang , antara gambar yang aku adore !





*Menarik kan gambar gambar di atas ? :) HikHik .

Ouch ! lupe , ni gambar mase amik keputusan PMR aku :) ouh ouh , lihatlah ! :D








So , this entry juga dibuat khas untuk NUR SABRINA BINTI ZULKORNAIN dan NURUL SYAHIRAH SYAZA BINTI MUHD HASHIM :) Kenapa ? yeee , Farewell utk mereka kan :) They gonna leave us in RM soon . I mean very soon . This monday okay . Korang im gonna miss u , walau pun korang "annoying" :D korang mmg best ! Korang jgn lupe ak yang comel , cantik , menarik , menawan ni tau :-D


    Sincerely ,                                   


Nur Aisyah Jamil Yang Comel , Cantil , lagi menawan !:)

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: