Kawan Super Powerrr Saya =)

Cocodrilo De La Tierra Como Para Niño =)

Title : Pegi translate dekat Google Translate =)

So , apa ye ? Perempuan , cepat betul suka dekat lelaki kan ? Pantang lelaki buat baik dekat dia . Yee , saya juga mengalami benda yang sama =) It shouldn't be that way . But , itulah kenyataan . Lelaki tahu macam mana nak layan perempuan , tapi lepas tu , dia lupa nak jaga perempuan tu . Macam satu status dari Izzah Athirah -->
sangat hebat apabila seseorang lelaki jatuh cinta dengan beberape orang prumpuan hanye dlm 2 minggu.. ==''
hebat kan beliau.?
 Sangat perli kan ? Yee , status itu dituju kepada seseorang . Untuk lebih tepat , kepada budak baju biru =) Baik lah , saya mengaku , dia peramah , dyer cool , dia poyo , bajet comel . And walaupun begitu , i do fall for him . Mungkin disebabkan sifat dyer yang berlainan dari budak mahadi yang lain kan :) Siapa yang tahu ? Ouh , ada satu status facebook yang mmg kene setepek dekat aku . Status dari  Aqish Shaikh -->
" a guy and a girl can be just friends, but at one point or another,they will fall for each other..maybe temporarily, maybe at the wrong time,maybe too late,or maybe forever"
 Maybe , just maybe , i fall for him temporarily . Yes i do admit it . Btw , saya minat , bukan suka =) Saya minat dekat dyer sebab sifat dyer yang berlainan daripada yang lain . So , apa yang saya cuba tegaskan dekat sini , perempuan ouh  perempuan , jgn cepat terjebak dgn lelaki . Mereka tak faham kita =) Kita yang kene faham diri kita sendiri =) Apa apa pun , jgn takut membuat kesalahan , sebab kesalahan itu yang mendewasakan kita =) 
 
P/S-> Walaupun budak baju biru macam tu , yes , for temporarily , he will be the one harassing my mind =)
 
 Sincerely ,                                            
 
Nur Aisyah Jamil Si Budak Mahadi =) 

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: