Kawan Super Powerrr Saya =)

Go Mahadianss =)

 REMINDER=>Dah baca jangan nangis , cerita nya menyayat hati ouh :O Ok , aku tipu . Btw , The title , doesnt mean anything -,-

Yeeee ,. saya amat sangat teramat sangat rindu the moment kter bersama sama :'( Bukan senang kita nak create memories macam ni kan ?  Yess , aku boleh menangis bler tgok gmbar kita sama , macam mana kita bergaduh , macam mana kita bersedih , macam mana kita bahan cikgu , macam mana kita fight bila ade netball nya game , macam mana kita saling terus terang , macam mana kita bergosip , macam mana kita menyanyi dalam kelas . Fuhhh ~  memories yang tak boleh diulang weeey :'( Aku sgt sgt sgt rindu kat korang , Aku rindu masa Prad tgh HOT , Masa Prad tengah control sekolah , masa Prad tgh lawan lawan dgn suzuran ? Cool kan korang ? -,-

Our first cute outing :* Kiss sikett :-P masa tu semua macam nerd :D

Syakilah c jerung mini , She's One in billion !

Kayh fine , nak nangis :'( Rindu korang nak mati .

Nadzirah :'( Missing u like hell la weyh ! Pindah la RM balik :'(
 Dont ask me why satu picture pun takde gambar aku . Okayh aku bagi tahu :-D

First : Imma a photographer :-D Okayh , tipu . Mereka dera aku suruh ak tngkap gmbar dengan alasan , ak tangkap gmbar cantik , Melampau sgt -,- sampai satu gmbar aku pun takde -,-

Second:Gambar aku semua tak cool -,- Korang tak reti amik gambar :) Bolehh ? HAHA , Peace korang peace !


Wong wong ah , im missing u walaupun kita jumpa ,

My class =) 2K1 , Dimana bermulanya , perang dunia kitakan suzuran :)

Babe , Miss u guyssssss !

Again , im being left out ! Soo unfair lah u guys !

Before going back :-D Cool weyh klita !

We are soo full of drama =) Miss u guys like damn -,-

Akhirnya aku ada :D Ok loserr , Ignore the face , cause it is Soooo LAME !

Kami budak NERD masa tu , we all dont know bout FASHION kayh ! Its form2 ;)

Jangan tanya kenapa aku letak gmbar nie -,- Soooooo LAME !
 Finally , Its the best year , Our PMR years ! Its way tooo cool ! I remember how everyday kita study group , Kita sanggup jalan ke mcd semata mata nak makan sama sama . Kita kutip biji saga . Kita buat everything sama sama =) Its just Unforgettable memories =) I wish , we can just back to our own small world :'( Small world , which Prad can rock that our own small world=)


Menarik menarik , Sharkilah cumelllll !

Ignore the face -,- Look for the happiness moment :D

Shoot baby shoot ! :-D

Tak padan dgn pendek -,- hahahahha

Erghh -,- apsal muka aku macam tuh ? Annoying face , and annoying tudung -,-

Bila belajar self-cam , dan bila dah reti , macam nie lah kann :)

Aku balas dendam , tadi takde gmbar aku , and now , Taaaraaa ! My face -,-

Aisyah , Stop the annoying face ! Its annoyed People ! And stop putting your pictures dude -,-

Best pictore ever =) Missing This moment like helll !

Sabrina mencacat -,- Bangunan baru , is our lepakking place !

Nurul syahirah syaza =) I am missing u -,- Please say that u are too :O

Korang amat terencat ! sgt sgt sgt terencat -,- I hate u guys so much :'(

AHkakakakak , We made videos about this ! And yeah ! I still keep the videos ! Its way too cool to delete la -,-

C

 So , ini masa preparation masa prefect gathering :D kita menggila , dan banyak gmbar buduh tahap cinnabeng punya -,- sgt takk cool kayh -,- So , ak amik gambar yang bermaruah sahaja :D

Ouchh , batt sabb , don kiss me baby :P

Come on ! I am sooo ready !

Korang ada barang mahal nak tunjuk , aku takde , Foineeeeeee -,-
Bibir ak mahal macam angelina Jolieee :D kauu adaa :O

Ok , Done ! post bergambar kali nie , Memang gmbar tak cantik macam camera dslr anda anda semua :) Shoot by Nikon je weyhh -,- Well , the memories yang penting kann ? :D cool ! Kayh , Byeee !


P/s-> Kawan baharu takkan pernah dapat ganti kawan lama , Tapi kawan baru , boleh menambah memori bersama , dan boleh meramaikan kawan lama :O Aku faham apa aku cakap , tapi aku sure korang tak faham kan ? Ok guys !  Cool !

Sincerely missing you guys ,                                                     




Nur Aisyah Binti Jamil =)

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: