Kawan Super Powerrr Saya =)

2 days yang penuh debaran =D



Assalammualaikum =D

I Am Cute and I know it ! =D


Sebelum mulakan pembacaan , ada peringatan . Ye , satu peringatan buat kalian :D Post ini bakal panjang dan berjela jela :) Jadi sekali dah start baca , kena terus baca hingga akhir . Boleh ? Hikhikhik . Ini post dua hari . Mari mulakan penghijrahan :D

21/3/2012

Pengalaman pertama . Yeeee , itulah ungkapan paling sesuai untuk Aisyah , Taufiq dan Amin . Kitaorang lawan sekolah Hishamudin masa hari tu . Ya Allah gementar nya tak payah cakap lah . Terasa macam nak menangis . Memang tak tidur malam . Lagipun , kitaorang bertiga tak nak hampakan Farehah dengan Arina . Jorang mesti nak menangkan tahun ni ? Ye lah , tahun terakhir jorang wey :') Kitaorang buat yang terbaik .


Thi is our PANTUN TEAM =D Me being there is such memories . Masa ni , gambar di capture before sekolah hishamudin datang :)


Mungkin nasib menyebelahi kitaorang . Kitorang meraih kemenangan untuk pertandingan kitaorang yang pertama. Happy tak tercakap . Walaupun ada few mistake here and there kan ? Rezeki yang memang sangat berharga . Bukan senang nak rasa kemenangan tu weyh =D
'


Abang bersongkok tu , kami tarik je dia masa dia jalan =D Suruh dia bacakan doa :) Hhaha , suara dyer :* *melting*

Our pantun Team ! =D Baru perasan , kita takde tangkap gambar berlima lah weyh ! :'(

Menunggu Pihak lawan datang =D


Masa hari rabu tu , kiteorang dengar kitaorang akan lawan sama ada dengan MGS atau ACS . Aku mengharap , aku lawan MGS . Sebab apa ? sebab MGS semua perempuan . Sekurang kurangnya , aku boleh buat pantun dengan tenang :D Hihihh *Unsur kegedikan aku dikesan* Tapi , something bad happen suddenly ..

Para Teruna Mahadi yang make my day colourful ! Hhaha , yee , mereka semua ada unsur kenangangan :p

Hye seniors :) You guys masih terbaik sampai bila bila !!!!!!!!


 Malam hari rabu tu , aku bukak pessbukk before tidur . And dapat message dari kak fyra mengatakan yang esok(hari khamis) kiteorang lawan KISAS . Ya Allah ! Aku betul betul tak dapat tidur . Kebetulan malam tu , syaza call aku bg kata kata semangat . Memang confirm aku menangis lah kan dgr suara dia ! Kebetulan aku tengah feeling down sebab kena lawan KISAS . Ya Allah , memangh tak percaya kitaorang kena lawan KISAS . Bukan senang weyh kitaorang yang setahun jagung ni nak lawan dengan sekolah hebat tu -_____________-

The best seniors everrrrrrrr ! >.<


22/3/2012

Pagi tu , aku bangun awal . Memang betul awal . Aku tak boleh tidur dah . Aku nerves sebab kena lawan dengan KISAS . Kak fyra cakap , kitaorang kena sabotaj masa tu -_- Ahh , sampai sekolah orang pertama aku nampak is Arina . And aku terus macam "Arina , kita lawan KISAS kan? " The best part is arina tak tahu apa apa . Perghhhhh ! Memang dia terkejut . Kitaorang mintak pengesahan dari cikgu Norazah dengan cikgu Norazan . Memang betul lawan KISAS !


They give the full support ! Thanks Korang ! =D

This moment !!! :')True or Dare !


Then , aku ngan Arina tunggu Farehah , Amin , Taufiq dekat pagar depan . Kitaorang stress sebab last minute kena lawan dgn KISAS . Siapa tak stress ? -_______- Farehah datang . Dia dah tahu . Dia bagi kata semangat . Then , aku rilekk je ahh . Tapi lepas tu , Amin lah ! Dia dah start menangis . Aku dah down dah . Tengok Amin stress aku lagi stress . Amin yang kuat semangat tu weyh -_____________- Aku dah menangis .

Chira Chira =D Kau mmg buat iklan gigi ! =D Our , penjaga masa !

Para Penyokong hebat !! =D

But then , kitaorang bersemangat balik . Things have to move on . Kitaorang tak boleh nak buat apa apa dah . Benda dah jadi . So , kitaorang pasrah and berjanji nak buat yang TERBAIK . The time come .... And the HELL ! yang datang sekolah kitaorang bukan KISAS but MGS ! Omaigod ! Kitaorang macam SHOCK gila level 189346442829273453830 punya !!!!!!!!! Sangat shock ! 


Pelapis pantun =D Batrisyia Yahya !
MGS People =D Ahaaa , hey , hear this out ! next year kita jumpa balik =) And of course , balas dendam :p



*****The stories continue for 2 hours 34 minutes and 46 seconds****

I dont have the heart to tell . Well , we lost to MGS . Bad ending . Nahh . Bye . 



Sincerely Me , 

Nur Aisyah Jamil

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.