Kawan Super Powerrr Saya =)

I am a student who talk about SCHOOL =D








 Assalammualaikum =D


Hey back people . Today is SUNDAY . Tomorrow is school after a week holiday :D Lol , im excited nak sekolah :) Tak tahu kenapa . Heeee . Ok . 

Im going to talk bout school stuff . Normal stuff . Ehhh ~ aku tiba tiba rasa menyesal wey tolak offer pi asrama ritu T_______________T Yela , dekat twitter tu , ramai cakap pasal nak balik asrama and so on ... Damn . I want that experience so BADLY . Kenapa aku tolakkk ? kenapa ? kenapa ? KENAPAAAAAAA ????? *Dan , soalan dibiar tanpa jawapan*

Lagi dan lagi , Hari rabu ni which is , doploh satu haribulan tiga , aku ade pertandingan pantun . Lewls ! Im so scared like seriusly . Rasa nak pegi planet pluto menghilangkan diri je weyh T______T Eeeeeeeee ,. takut gila . Dahlah lawan dengan skolah HISHAMUDIN or TEKNIK KLANG . Lagi lah seram . Rasa nak muntah dan muntah dan muntah dan muntah ..... dan seterusnya . Macam mana nak hilangkan ke-ner-ve-san aku ni ? --''
*Lagi , soalan tanpa jawapan*

Errrr , then apa lagi ? Ouh , ye ! sekolah start maksudnya , social life aku pun akn terbyebye jugak lah . So , akan jarang update belog sebab hidup aku penuh dengan tuition dan aktiviti sekolah :) Aku suka sekolah ! :D Heee ~ Will updating back on weekends :) Thats a PROMISE :P Btw , if nak stalk aku datang ahh melawat twitter acc aku :) Akan selalu di-up-date =D

Ok , aku nak amik lunch =D So , sampai sini sahaja lah . InsyaAllah aku akan update next about my pantun thingy . And of course , together with the photo =D Lol . Kbye people :) Have a bless SUNDAY =D




   The one who miss school so badly ,                      





  Nur Aisyah Binti Jamil a.k.a Gadis Yang Suka Guitarist =D

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: