Kawan Super Powerrr Saya =)

Trust .




Assalammualaikum =D

Morning people :) Today , my mood aint get any better . Yes . Mood aku se-poil semalam cause aku ada dengar something MEMALUKAN aku dari mulut seorang hamba ALLAH yang bernama lelaki aku gelar dia as A . Ya ALLAH , amat memalukan kay benda tu . Aku rasa sangat sangat malu kay . Benda ni melibatkan aku , and one other boy yang baik aku gelar dyer B je . It kinda pelik cause kalau ikutkan that A dont have any motive untuk bercerita pasal aku and that B dekat batrisyia . But , hell yeah . He did instead . 

So , actually ak nak cerita pasal TRUST . TRUST . KEPERCAYAAN . The most important thing in any relationship is TRUST . Tak kisah la in friendship or loveship . Ehhhh ? Loveship ? Kay , pelik -____________- So the stories begin bila one girl which is my friend , datang rumah aku and tell that one story which i cant really explain here coz its embrassing . 

Masalah berlaku is aku tak tahu nak percaya dekat A or B . Yes , aku dah kenal that A longer dari aku kenal that B . Tapi kalau fikir logik and kepala aku yang macam michael schumaker ni , tak logik pulakk si B cakap macam tu -__________________- yes , memang tak masuk akal pulak si B cakap macam tu . Tapi dalam masa sama aku tahu , aku tak kenal si B macam aku kenal si A . Kay , sekarang aku pening siapa A siapa B -____________________-

Leave it . Yang penting sekarang , Aku confuse yang amat . Aku dah mintak penjelasan si B and aku puas hati dengan penjelasan dia . Sekarang should i ask A's explanation ? Idk . Im extremely tired . I really am . Aku nak jadi superwoman dan lari laju laju macam Albert Einstein . Kay , sekarang apa kene mgene Einstein dgn lari laju ? -__- Takde mengene . Kbye .



One who need a REAL trust ,                                                        






Nur Aisyah Jamil Yang Comel =D

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: