Kawan Super Powerrr Saya =)

Dugaan :')


 Assalammualaikum =)




Dugaan . Siapa yang tak pernah ada dugaan dalam hidup kan ? Mungkin kita sebagai pelajar yang comel lagi berseri sekarang takdelah dugaan macam orang orang besar kan . Tapi kita dalam kehidupan kita sekarang pun ada masalah yang kita kena hadapai jugak :> Masa kita muda muda ni lah kita rasa parents tak paham kita . Kawan tak perlukan kita . And macam macam feeling lagi lah . Semua benda rasa . Semua benda nak kena ikut kata kita . Semua benda tak betul . Dah macam PMS sepanjang tahun dah . Lol Ni bukan pasal sesiapa . Ni pasal aku sendiri .

Yupp . Dugaan demi dugaan lepas satu satu . Pernah rasa kena tikam dengan kawan sendiri . Mungkin semua pernah . Dendam . Sangat dendam . Tapi sampai bila nak berdendam ? tak tenang hidup dia . Tak tenang hidup aku jugak . Semua orang boleh berubah kan ? Entah lah bukan senang nak melupakan orang yang menjatuhkan impian yang kita kejar selama ni . Benda yang paling aku damba . Aku dapat . Dan dia ? Senang senang je jatuhkan aku . Mungkin satu hari nanti aku akan maafkan dia . Mungkin bila dia pandang aku and cakap "Aku mintak maaf" Mungkin . Mengucapkan maaf bukan susah kan ? :)



P/s: This is what i feel recently . Rasa berat sebenarnya . Tapi , entahlah . Aku tak sempurna nak memaafkan lagi :)








 Bila si anak jamil jadi emo =) Lewls                      

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: