Kawan Super Powerrr Saya =)

Campur campur

 
Assalammualaikum !



Hai hai hai *muka eksaited sebab dah lama tak menulih*

Uih lama seyh tak menulis yang pada hakikatnmya dah berazam nak update selalu after spm. Har ini dikatakan tin kosong. Cih tiada mengena . Orait so pada basicnya today is 29hth of january . Oh yeahh nak masuk feb dah wehh . Cepat gila kan masa berlalu . Fuh so nak disimpulkan aku MASIH kerja kat subway . Har dah nak dapat secnd gaji katekooooo. Alhamdulillah my first gaji haritu tak mengecewakan . Mampulah aku menunaikan impian nak angkat phone. Dapat lah jugak angkat nota pertama. Cet

So far kerja memang okay. Penat memang penat toksah cakap lah . Kalau ikut persen lah kan , 60 peratus dr hari aku kat tempat kerja , 30 peratus masa aku tidur dan 10 peratus masa layan diri. Nak dipermudahkan lagi , bila dah start kerja ni , semua jadi tak penting dan obviously sleep comes first . Har har har penat k penat ._. Biasalah budak baru nak start keje en . Cih and yes harini masuk kul doblas so ada few hour before kerja.

Hm masa gua kerja kat sini hm gua serabut jugak . Hm gua konpius gua taktau lah nak cakap apa . Gua budak budak kata dia . Hm gua centapssssssssssss gua rilek je.

Ohoi pejam celik pejam celik , result SPM dah nak terkeluar dah ni . Orang kata 19 or 20 march is it ? Pergh gempaksssssssssssss haritu dah beli no pin upu tapi tak isi lagi . Takut nak isi . Tak tahu nak isi apa ,. Taktau cemana result aku nanti. Hm hm hm hm bye

 
 
 
Post hambar oleh Aisyah. Cih

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: