Kawan Super Powerrr Saya =)

The future husband. Oh ?!


 
Assalammualaikum  *peace be upon you*
 
 
*Feeling main warna warni pulak . Apa eh org kata ? Warna warni menggambarkan hati aku yg tengah ceria . Cewahhhhhhhh cahhh*


Ianya bermula bila kakak kedua aku which is khalilah dah mula sibuk cerita dia nak kahwin next year . Har har har . Lepastu mak aku keluarkan statement dekat elma kakak ketiga aku yang berbunyi ,

"Ha , ema , khalilah nak kahwin dah . Kau dah ada boyfriend belum?"

Dan selepas itu , elma pun diam dan pandang aku and cakap .

"Mak dapat menantu dr aisyah dulu mak"

Dan aku pun cakap ,

"Aah mak , aisyah dah ada dah calon , tu Kim Jong Kook tu mak . Hah menantu mak tu. Tapi sekarang dia dkt korea . Ada shooting . Harharhar"



Harharhar dan mak aku petak . Dia bukan kenal pun . Cihhhh dreamy aisyah .


Nota mata: Kemon , jong kook macam menepati lelaki idaman kot . Suara lembut badan sasa . Mata sepet kecik ala ala cina sikit . Malu malu dengan perempuan . Ni namanya lelaki setia .Ewah . Har har har hambar

Nota tangan: Akibat melayan runningman tegar sangat nih aihhh . Okay , ekceli kang gary pon okay . Gentle je , Ceh again . Hahahahah


The dreamer ,
 
Aisyah Jamil :)

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: