Kawan Super Powerrr Saya =)

The week of torture.



Assalammualaikum *tak jawab dosa , jawab sayang. Eh?*

So , its been more than a week aku dah start kerja . Well , yes it is confirm aku keja di situ yee . For now , okaylah .

The experience tu memang lain lah . Especially bila aku boleh tergagap bila nak amik order . Fuh , when the talkative aisyah start to stutter her talks . Haaa . Lebih kurang cenggitu lah . Belum lagi amik order salah . Dah mendapat ................. Lagi lagi kena customer yg cerewet . Memang mendapattttt . Sepanjang aku kerja , bukan takde amik order salah . Nsb baik customer yg aku dapat , so far okay . Tak cerewet . Well , at least dia memahami aku budak baru gitu :p

Tapi satu benda yang pasti , as the new kid there , sure sure aku kena buli . Lagi lagi bila along takdeeeeee omgggggggggggggggggggg stresss gila . 8 jam kerja , 8 jam dekat dapur . My goddddd . Patah kaki aku , bisu mulut aku sensorang kat dapur . Aku agak , lepas dah 3 bulan and dah dapat claim injection , aku cabut . Carik kerja lain carik , higher salary for sure . At least dah ada pengalaman enn.


Nota hati: Hari hari jumpa abg manis tu . Aishhh melting ah cemniiiiiiiiiii xxxxxxxxxxxxx



Aisyah

♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: