Kawan Super Powerrr Saya =)

Kosong.




UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU
SARJANA MUDA SAINS KEPUJIAN(KIMIA)

Saat selautan teman perjuangan bergembira dengan khabar upu , aku terdiam. Mula runsing. Mula resah. Rasa kosong.

Apa yang salah ? Universiti atau course ? Sebab aku takde hati utk dua dua. Bukan. Bukan sebab aku seronok bekerja. Aku penat. Penat bekerja. Cuma khabar berita kali ni tak menjentik pintu gembira aku.

Aku resahq. Tentangan demi tentangan dari mereka. Mereka yg selalu ada untuk aku. Tapi bukan kali ini. Aku buntu. Aku nampak jalan mati cuma. Aku berharap ada sinar di akhir jalan. Semoga hati ini terus sabar. Dan semoga Allah memberi petunjuk untuk aku yg hina.

Semoga hati aku serta hati mereka dilembutkan. Amiin.

Naj
♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: