Kawan Super Powerrr Saya =)

Tough



Aku cuba. Cuba sekuat yang mungkin. Sakit. Bukan tak sakit. Tapi aku rasa ada khilaf aku. Ada salah aku sehingga benda ni semua terjadi. Aku cuba utk pupuk diri aku.

REDHA

Aku tak pasti ia pasrah atau redha. Tapi aku sedang mencuba. Tipu aku kata tak sedih. Tipu aku kata aku tak nangis. Tipu aku kata aku tak rasa sensorang. Tapi aku tiada pilihan. Ini sesungguhnya pilihan yang aku ada. Mohon aku tabahkan diri aku.

Sesungguhnya Allah itu sebaik baik perancang. Aku harus dan wajib yakin dengan ketentuan Dia. Semoga apa yang berlaku sekarang adalah cara untuk aku balas jasa mak ayah dulu. Mungkin aku perlu berbakti 7 bulan dahulu sebelum aku teruskan perjuangan aku dalam menuntut ilmu.

InshaAllah.

Moga aisyah terus tabah.

Moga aisyah tidak terus nangis.

Moga aisyah redha. Ataupun pasrah ?

Entah
♥Terima Kasih Daun Keladi , Sudah Baca Tick Tick la♥

No comments: